به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    تور‌ آنتالیا

     

    چه عواملی بر روی قیمت آنتالیا تاثیر‌ میگذارند ؟

    هزینه تور آنتالیا به چند عامل اساسی همچون بلیط رفت و عودت هواپیما ، گلچین هتل (هتل 3 کوکب ، 4 ستاره ، 5 ستاره ، هتل هایall یا (uall ، نوع ایرلاین ، مقدار تاریخ های اتراق و خدماتی که از شعبه دریافت می کنید ، بستگی دارد . معمولا در افزون‌تر آژانسهای همکار ، تورهای آنتالیا به صورت پکیج به شما ارائه می گردند و این امکان را ندارید که تغییراتی در پرواز رفت و برگشت یا هتل خود ایجاد نمائید . اما در سفریار شما امکان انتخاب وقایع ، هتل و هر ایرلاینی که مدنظرتان هست را خواهید داشت . در خصوص مهمانخانه جا سکونت نیز این نکته را در دید داشته باشید که درصورتی‌که هتل شما در محلهای معروف آنتالیا مثل کمر ، بلک و . . . باشد ، هزینه سکونت بالاتر است و چنانچه هتل شما در مرکز منطقه لارا باشد ، خرجی اقامت شما کسر می یابد .

    سفریار آریا
    سه شنبه 31 خرداد 1401 - 21:56
    بازدید : 125
    برچسب‌ها :

    تور کیش

     

    چه عواملی بر روی قیمت کیش تاثیر میگذارند ؟

    مبلغ تور کیش به چند عامل مهم همچون بلیط رفت و برگشت هواپیما ، هتل محل ماندن ، تعداد روز‌های‌ اقامت‌ و خدماتی که از آژانس وصول کرد می کنید ، بستگی‌ دارد . معمولا در بیشتر‌ آژانسهای دستیار ، تورهای کیش به صورت پکیج به شما نمایش می ‌شوند و این احتمال را ندارید که تغییراتی در پرواز رفت و عودت خودتان ابداع بکنید . اما در سفریار شما امکان انتخاب تاریخ ، هتل و هر ایرلاینی که مدنظرتان هست را خواهید داشت . در خصوص هتل محل اقامت‌ نیز این نکته را در نظر داشته باشید که اگر هتل محل اقامت شما به مرکز شهر نزدیک‌ می بود ، هزینه‌ اقامت‌ بالاتر است و اگر هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد ، هزینه اقامت شما کاهش می یابد .

    سفریار آریا
    سه شنبه 31 خرداد 1401 - 21:41
    بازدید : 123
    برچسب‌ها :

    تور قطر جام جهانی 2022

     

    شرایط اخذ ویزا‌ قطر برای شرکت در بازیهای جام‌ جهانی قطر‌ چگونه می باشد ؟

    لازم به یادمان خواهد شد شد که اخذ ویزای قطر ، شغل بسیار ساده ‌‌ای است؛ برای دریافت این ویزای توریستی می بایستی بعد از سفر‌ به کشور قطر و از در فرودگاه ، ویزای فرودگاهی دریافت کنید . برای دریافت ویزای فرودگاهی الزاماً باید بلیت رفت و برگشت‌ ، حداقل هزار‌ و 500 دلار آمریکا و یا معادل آن به ریال و همچنین وچر هتل‌ خود را همراه داشته باشید . در نهایت برای شرکت در تله صراحی جهانی کلفتی حتما باید ویزای توریستی قطر‌ را در دست داشته باشید .

     

    سفریار آریا
    يکشنبه 29 خرداد 1401 - 22:00
    بازدید : 114
    برچسب‌ها :

    تور‌ ازمیر تابستان 1401

     

    قیمت تور ازمیر تابستان ۱۴۰۱ چقدر جمعاً می شود ؟

    مظنه تور ازمیر تابستان ۱۴۰۱ به مدت زمان‌ اقامت شما در هتل و به اضافه به دسته هتل و ایرلاین انتخابی شما پیوند خواهد داشت . هتلهای ازمیر در مناطق مختلفی از شهرستان قرار دارند که بعضی از آنها در مرکز شهر قرار دارند و تعدادی‌ دیگر از هتل‌ها‌ در نزدیکی ساحل قرار گرفته اند که می توانید از بین آنها انتخابهای متنوعی داشته باشید . با انتخاب هتل‌هایی‌ که فعالیت‌ها بیشتری عرضه می دهند ، سفر بهتری خواهید داشت منتها ارزش تور شما بالاتر می رود‌.

     

     

     

    سفریار آریا
    شنبه 28 خرداد 1401 - 21:48
    بازدید : 159
    برچسب‌ها :

    تور گرجستان تابستان 1401

     

    بهترین زمان‌ خرید تور گرجستان تابستان 1401 چه موقع است ؟

    از آنجاییکه دوران تابستان فصل شلوغی‌ و در اصطلاح‌ "های سیزن " گرجستان شد ، بهتر شده حداقل 2 هفته قبل از سفر برای خرید تور‌ گرجستان تابستان 1401 سمت خرید تور مورد نظرتان اقدام دهید . اما پیشنهاد آژانس‌ سفریار به شما این است که شما از 10 الی 14 روز قبل از تاریخ سفر برای رزرو یا خرید تور تابستانه گرجستان خود اقدام بکنید . اما نکته داشته باشید که در "های سیزن " بهتر است بلیط‌ خودش را یک یا دو ماه قبل از تاریخ نقل‌مکان خریداری‌ کنید تا پول کمتری را جت تور‌ مسافرتی مورد نظرتان پرداخت بکنید .

     

    سفریار آریا
    چهارشنبه 25 خرداد 1401 - 21:52
    بازدید : 231
    برچسب‌ها :

    تور‌ بدروم تابستان 1401

     

    پکیج تور‌ بدروم تابستان 1401 سفریار شمامل چه مواردی است ؟

     

    بلیط رفت و برگشت

    • 6 یا 7 شب اقامت‌ در هتل

    صبحانه ، نهار ، شام و نوشیدنی‌

    ترانسفر رفت و برگشت‌ از فرودگاه به هتل

    ترانسفر زمینی از دنیزلی به بدروم

    جال لیدر فارسی زبان

    بیمه مسافرتی

    گشت‌ شهری و… است .

    سفریار آریا
    سه شنبه 24 خرداد 1401 - 21:23
    بازدید : 137
    برچسب‌ها :

    تور اروپا تابستان 1401

     

    شرایط اخذ ویزا در تور‌های‌ تابستانی اروپا چگونه است ؟

    از آنجاییکه خانوادههایی که محصل دارند ، فصل تابستان راحت ‌تر می توانند برای اخذ ویزا اقدام کنند . چرا که در تابستان مدارس‌ تعطیل است و بازه زمانی‌ بلند برای سفر‌های‌ توریستی اروپا می‌‌باشد‌ . البته‌ در فصل‌های دیگری از سال برای شمایی که فرزند محصل دارند فصل مناسبی نیست ! چون برای سفارت‌‌‌ها‌ سوء‌ تفاهم شده که مسافر در هنگام تحصیل بچه اقدام کرده و امکان داراست بخواهد به دیار برنگردد .

    شرایط دریافت ویزا در تورهای گروهی تابستانی‌ هم راحت ‌تر‌از‌زمان ‌های دیگر سال است . اما اگر خودتان تقدم می دهید برای تورهای تابستانه اروپایی عمل کنید ، حتما یکی دو ماه کنار وقت سفارت‌ تان را بگیرید و برنامه ریزی سفرتان را انجام دهید؛ یعنی بلیط و هتل‌ تان را به صورت‌ قطعی‌ یا رزرو موقت برای یکی از ماه‌های تابستان بگیرید .

    در نهایت لازم به ذکر است‌ که تعداد‌ روز‌های‌ بالا رزرو نکنید و مخصوصا اگر اولین بار‌ است که برای ویزا‌ شنگن اقدام می‌ کنید ، برنامه یک هفته‌ ای یا نهایتا 10 روزه بچینید و به سفارت‌ ارائه دهید .

    سفریار آریا
    دوشنبه 23 خرداد 1401 - 19:35
    بازدید : 250
    برچسب‌ها :

    تور‌ وان تابستان 1401

     

    قیمت‌ تور وان تابستان ۱۴۰۱ چقدر تمام می گردد ؟

    قیمت تور وان تابستان ۱۴۰۱ به مقدار زمان اقامت‌ شما در هتل‌ و همچنین‌ به دسته هتل‌ و ایرلاین انتخابی شما بستگی خواهد داشت . هتلهای وان در نقاط مختلفی از ولایت قرار دارند که بعضی از آنها در میانه کشور قرار دارند و بعضی دیگر از هتلها در حومه شهر قرار گرفته اند که می توانید از بین آنها انتخابهای متنوعی داشته باشید . با انتخاب هتل‌هایی‌ که خدمات‌ بیشتری ارائه می دهند ، سفر بهتری خواهید داشت منتها نرخ‌ تور‌ شما بالاتر می رود‌.

    نکته مهم بعدی‌ در خصوص پرواز این است که هزینه تور وان در صورت گزینش ایرلاینهای خارجی‌ نسبت به ایرلاینهای داخلی ، بالاتر شده است . همچنین سفر با تور وان تابستان 1401 نسبت به سایر ایام سال هزینه‌ بیشتری در برمیگیرد؛ زیرا تعداد مسافران تور این مقصد کامل تر است و هوا‌ در وضعیت مطلوبی قرار دارد .

     

    آیا در تابستان 1401 ، تور‌ لحظه آخری وان ارائه می‌شود‌ ؟

    مطلوب در بعضی از بازه زمانی در سال راست در فاصله دو روز تا چند ساعت باقی به شروع تور‌ اتوبوس ، قطار و هتل‌ صندلی و اتاقهای خالی‌ زیادی باقی‌ می مانند و به همین دلیل‌ آژانسها با کاهش هزینه‌ها‌ و ارائه آفرهای هیجان انگیزی سعی دارند تا شما را استخدام تور تابستانی وان کنند . لطف ها توجه داشته باشید که برای خرید تور دقیقه نودی وان با توجه‌ به این که ممکن است چند ساعت بعد ، زمان شروع سفرتان خواهد بود زیرکانه تصمیم بگیرید چون این احتمال دارد هم پول خود و هم سفرتان را از دست دهید .

     

    تور وان هوایی ویژه تابستان 1401 به چه صورت است ؟

    زیبا نخستین و در واقع بهینه ترین روش‌ شفر به وان ترکیه که بلکه در میان ایرانیان خیلی رایج نباشد ، ولی میتواند به راحتی‌ و در کوتاه ترین زمان‌ ممکن‌ شما مسافران را به وان برساند دام وان هوایی خواهد بود . مدت زمانی که پرواز تهران به وان ترکیه در حدود یک ساعت  ولی متاسفانه‌ در حال‌ حاضر تور هوایی تهران وان برگزار نمی گردد و اگر‌ هم برگزار شود تعداد پریدن ها بی‌شمار محدود است . در ادامه یکی از مزیتهای تور هوایی وان تابستان 1401 این است که شما با سفر زمینی به وان نه تنها زمان بیشتری را در این مسیر‌ هستید‌ ، بلکه درست‌ بعد‌ از آمدن به این شهر دوری معبر شما را بسیار خسته می به جا آورد .

    راست است که نرخ‌ پرواز وان نسبت به تور زمینی این شهر گرانتر تمام می گردد ، ولی اگر به حالت هوایی این مسیر را طی کنید ، خیلی قادر خواهید بود در زمان تان بهره جویی نمائید . در نهایت خطوط هوایی ترکیش ایر و پگاسوس عهده ‌دار انجام پرواز خارجی تهران وان هستند که شما مسافران باز می‌ توانید با مقایسه پروازهای این دو ایرلاین ، مناسب‌ ترین آنها را برای سفر‌ با تور‌ تابستانه وان را گلچین بکنید .

     

    خوب ترین زمان فروش تور‌های‌ تابستانی وان چه موقع است ؟

    پس‌انداز و خریداری تورهای تابستانی‌ مانند دام وان تابستان معمولا از ابتدا تا انتهای تابستان انجام می شود . انتخاب زمان رزرو تور‌ تا حد فراوانی به موقع سفرکننده از دید زمان مستقل و… بستگی دارد . به افزون چون تور تابستانه وان یک تور‌ پرطرفدار‌ است امکان پر شدن آن در هرکدام از بازههای انجام وجود خواهد داشت به همین دلیل رزرو در وقت درست مانع از دست رفتن تور می شود .

    بهترین زمان برای خرید جال وان تابستان 1401 ، درست 10 روز قبل از تاریخ چیز نظرتان طرف سفر خواهد بود . اما برای اقتصاد در هزینه هایتان این امکان را دارید که بلیط رفت و بازگشت خویش را از 20 روز الی 1 ماه پیش از وقایع نقل‌مکان پس‌انداز کنید ، زیرا هرچه به نوبت تابستان نزدیک‌‌ تر می شویم مظنه بلیط‌ها کمی ازدیاد خواهند داشت . برای پس‌انداز هتل‌ نیز می ‌توانید 10 وقت الی 1 ماه پیش از تاریخ سفر ، هتل مقصود خویش را در وان ذخیره بکنید .

     

    اطلاعات مهم تور تابستانی وان

     

    سفر به وان با قطار در تابستان 1401 به چه چهره است ؟

    یکی دیگر از راه‌های جابجایی زمینی به وان در تابستان 1401 استفاده از قطار شده . با اینکه سفر با قطار بهتر‌از‌سایر وسایل نقلیه است؛ اما به علت بررسی ‌های فراوانی که در سفر با قطار به وان صورت خواهد گرفت ، توانایی دارد روشی ناتوان کننده و کسل بار برایتان خواهد بود . منتها با این احوال خدماتی همچون اقامت در هتل ، بیمه کردن مسافر و… هم از مزایای سفر‌ با قطار بشمار می رود‌.

    خوب اگر مقیم ولایت تهران باشید ، می توانید با ردیف " تهران – تبریز – وان " براحتی از تهران به تبریز بروید و از آنجا با قطار دیگری مستقیم به وان حرکت نمائید . باآنکه بعد از آن که به مرز رازی رسیدید ، می بایستی مجددا از راسته پیاده شوید تا بازرسی ‌های لازم سیما بگیرد . این سوژه توانایی دارد چیزی در حدود 2 ساعت زمان شما را بگیرد؛ به حالت عام سفر به وان با قطار حدود یک شبانه‌ ‌روز طول می ‌کشد .

     

    چگونه بهترین تور‌ تابستانه وان را گزینش کنیم ؟

    شما علاقه مندان می توانید بر روی لینکهای مهیا در بالای همین پیج کلیک کنید تا فهرستی از بهترین تور‌های‌ وان را ببینید . هر قطار شناسا یک پکیج تور وان است که در بازه زمانی اخبار شده یک یا چند تاریخ ایفا دارد و نرخ آن نیز نسبت به هتل انتخابی شما متغیر است . با مقایسه ارزش ها و خدمت‌ها مختلف ، قادر خواهید بود کامل ترین تور‌ وان را انتخاب و خریدن کنید .

     

    در تور‌های‌ تابستانی وان از کدام‌ مراکز خرید کنیم ؟

    بی‌گمان شهر وان ، شهرنشین با کانون‌ها خرید ، ابزار و مظنه های متعدد و ارزانی است ! شهر وان مملو از کانون‌ها خریداری ارجمند و متنوعی شده است و می نیرو گفت اغلب برندهایی که در آنتالیا و استانبول شعبه دارند ، در وان نیز فعالیت دارند . از طرفی هم با توجه به کنار بودن این شهر به مرز ایران و ترکیه ، مراکز خرید وان کامل ترین گزینه برای فروش هستند . مطمئنا در سفر به وان اصلی ترین مقصد شما برای گشت و گذار در این شهرستان ، مرکزها خرید و بازارچه های محبوب و شلوغ آن هستند . از پرطرفدارترین و اصلی ترین مرکزها خرید و بازارهای آن می زور به موارد ته اشاره کرد :

    مرکز‌ خرید اِی وی ام وان Van AVM

    تورکوزمال turquoise Mall

    مرکز خرید‌ آتایوس سیلور Atayos silver

    اَپل استور وان Apple Store

    مرکز‌ خرید هامُل Hummel

     

    آب و هوای وان در تابستان به چه صورت است ؟

    ماه ‌های میانی سال در فصل تابستان ، میزبان‌ آب و هوایی‌ معتدل‌ و بصورت مطلوبی گرم هستند . این ماه‌ها با ۱ تا ۲ موقع بارش موثر‌ در ماه ، کمترین قدر بارش در سال را آزمون خواهند شود . ماه‌های ژوئن تا اوت ، فصل داغ گردشگری از نظر وجود گردشگران در وان به حساب می آید ، بنابراین ممکن‌ است‌ با افزایش قیمت در خرج هتل‌‌ها‌ و پرواز‌ها‌ روبرو بشوید .

    منبع : تور‌ وان تابستان 1401

    سفریار آریا
    شنبه 21 خرداد 1401 - 21:18
    بازدید : 97
    برچسب‌ها :

    تور‌ چابهار تابستان 1401

     

    بهترین‌ زمان‌ خرید تور چابهار تابستان 1401 چه موقعی است‌ ؟

    گنجایش تور چابهار در فصل‌ تابستان تنها در اواخر هفته توانایی خواهد داشت که پر گردد . به علت استقبال نه چندان بی‌شمار گردشگران در این موعد ، قیمت این تور‌ اصولا پایین است؛ در نهایت شما با تبدل قیمت قابل‌ توجهی روبرو خواهید شد . با این کیفیت شما عزیزان یکی دو روز کنار از تاریخ سفرتان هم می ‌توانید تله چابهار تابستان 1401 خود را خریدن دهید . اما چنانچه تصمیم سفر‌ در آخر‌ هفته را دارید بهتر است از یک هفته قبل از سرگذشت سفرتان ، تور‌ چابهار تابستانه خود را رزرو کنید .

     

    سفریار آریا
    چهارشنبه 18 خرداد 1401 - 21:18
    بازدید : 125
    برچسب‌ها :

    تور کوش آداسی تابستان 1401

     

    بهترین زمان خرید تور‌ کوش آداسی تابستان 1401 چه موقعی شده ؟

    ما پیشنهاد می کنیم که شما گردشگران عزیز‌ از 10 روز قبل از تاریخ سفرتان طرف رزرو یا خرید تور‌ کوش آداسی تابستان 1401 خودتان اقدام نمایید . اما مطلب ‌ای که حتما باید به آن توجه داشته باشید و خیلی‌ از آژانس‌های‌ مسافرتی بشما نگویند این است که در این فصل که در واقع "های سیزن " کوش آداسی هم است ، بهتر شد بلیط‌ خویش را یک یا دو ماه کنار از تاریخ سفر خریداری کنید تا مبلغ کمتری را بپردازید ، به چه‌علت که هر چقدر به زمان سفر نزدیک ‌تر میشوید ، طبیعتا مخارج بلیط رفت و عودت شما بالاتر می رود‌. برای رزرو‌ هتل‌ نیز بهتر خواهد شد از یک ماه تا 10 روز پیش از تاریخ سفر اقدام کنید تا هزینه هایتان بیشتر نشود .

    سفریار آریا
    دوشنبه 16 خرداد 1401 - 20:23
    بازدید : 140
    برچسب‌ها :

    تور آنتالیا تابستان 1401

     

    زیباترین زمان خریداری تور‌های‌ تابستانه آنتالیا چه موقع شده است ؟

    پس‌انداز و خریداری تورهای تابستانی‌ مانند تور آنتالیا تابستان در اکثر موارد از ابتدا تا انتهای تابستان انجام‌ می شود . گلچین روزگار رزرو تور تا حد زیادی به حالت مسافر از مورد توجه زمان آزاد و… بستگی دارا است . به علاوه چون تور تابستانی آنتالیا یک تور پرطرفدار شده امکان پر شدن آن در هرکدام از بازههای برگزاری وجود دارد به همین دلیل پس‌انداز در زمان درست مانع از دست رفتن تور می توان .

    بهترین زمان برای فروش تور‌ آنتالیا تابستان 1401 ، درست 10 زمان کنار از تاریخ مورد نظرتان برای سفر می است . منتها برای نفع جویی در هزینه هایتان این احتمال را دارید که بلیط‌ رفت و عود خود را از 20 موقع الی 1 ماه پیش از تاریخ سفر‌ پس‌انداز کنید ، زیرا هرچه به فصل‌ تابستان نزدیک‌ تر می شویم قیمت بلیط‌‌ها‌ کمی افزایش خواهند داشت . برای رزرو هتل نیز می ‌توانید 10 روز الی 1 ماه پیش از تاریخچه سفر ، هتل مناسبت نظر خودشان را در ایروان رزرو‌ بکنید .

     

     

    سفریار آریا
    سه شنبه 10 خرداد 1401 - 21:11
    بازدید : 117
    برچسب‌ها :

    تور‌ ارمنستان تابستان 1401

     

    مناسب‌ ترین هنگام خریداری تورهای تابستانه ارمنستان چه مدت خواهد شد ؟

    زیباترین تایم برای خرید تور ارمنستان تابستان 1401 ، راست 10 زمان کنار از تاریخ مورد نظرتان برای سفر می ‌باشد . اما برای صرفه جویی در مبلغ هایتان این احتمال را دارید که بلیط‌ رفت و برگشت خویش را از 20 روز الی 1 ماه پیش از تاریخ سفر پس‌انداز بکنید ، چرا که هرچه به فصل‌ تابستان نزدیک‌‌ تر می شویم قیمت بلیط‌‌ها‌ افزایش خواهند داشت . برای رزرو هتل‌ نیز‌ می ‌توانید 10 وقت الی 1 ماه کنار از تاریخ سفر ، هتل مورد‌ نظر خود را در ایروان ذخیره دهید .

     

    سفریار آریا
    سه شنبه 10 خرداد 1401 - 21:04
    بازدید : 161
    برچسب‌ها :

    تور تایلند تابستان 1401

     

     قیمت تور تایلند تابستان 1401 بر چه اساسی تعیین‌ میشود ؟

    قیمت جال تایلند ویژه تابستان براساس قیمت‌ بلیط‌ هواپیما‌ تایلند با پرواز‌های‌ ایرانی (ایران ایر و ماهان) و یا پرواز‌ خارجی (بانکوک ایر ، جت آسیا ، آسین ایر ، آسیا‌ آتلانتیک و . . .) به مقصد شهرهای توریستی تایلند و همچنین‌ قیمت‌ رزرو هتل‌ در تایلند کاملا متفاوت محاسبه می گردد . جمع بر این دو فاکتور‌ مهم و اساسی که تاثیر بسزایی در قیمت‌ تور تایلند تابستان 1401 دارند ، تعداد روز‌های‌ مدت‌ اقامت شما و فصلی که در آن به تایلند سفر خواهید کرد ، تمام در قیمت تور‌ تایلند تابستان تاثیرگذار‌ می باشد .

    سفریار آریا
    سه شنبه 10 خرداد 1401 - 20:31
    بازدید : 162
    برچسب‌ها :

    بهترین هنگام خرید تور مالزی تابستان 1401 چه موقعی است ؟

    ما پیشنهاد انجام می دهیم که شما گردشگران شایسته از 10 تاریخ قبل از وقایع سفرتان جهت پس‌انداز یا خریداری تور مالزی تابستان 1401 خود اقدام دهید . منتها مساله ‌ای که باید به آن نکته داشته باشید و خیلی از آژانس‌های‌ مسافرتی بشما نگویند این است که در این فصل‌ که در واقع‌ "های سیزن " مالزی هم بوده است ، عالی می باشد بلیط‌ خودشان را یک یا دو ماه کنار از وقایع سفر خریداری کنید تا وجه کمتری را بپردازید ، زیرا هر چقدر به روزگار سفر نزدیک ‌تر میشوید ، طبیعتا هزینه بلیط‌ رفت و برگشت‌ شما بالاتر می رود‌. برای رزرو هتل نیز بهتر شده است از یک ماه تا 10 تاریخ قبل از تاریخ سفر عمل بکنید تا هزینه هایتان زیادتر نشود .

    سفریار آریا
    سه شنبه 3 خرداد 1401 - 18:10
    بازدید : 122
    برچسب‌ها :

    تور‌ روسيه تابستان 1401

     

    آيا شرايط اخذ ويزاي روسيه در تابستان سخت است ؟

    براي سفر با تور روسيه تابستاني شما به ويزاي توريستي اين كشور نياز داريد . اما‌ شرايط‌ اخذ ويزاي روسيه بسيار‌ ساده ‌تر و كم هزينه‌ ‌تر‌از‌ويزاي شينگن مي باشد؛ بطوريكه براي گرفت ويزاي روسيه شرايط خاصي را نياز نداريد ، داشته باشيد . اما براي اخذ ويزاي اين كشور‌ فقط مي ‌توانيد به همراه تورهاي گروهي روسيه اقدام نماييد . هزينه ويزاي روسيه به همراه تور مسافرتي تان از شما پرداخت مي كنيد و منتها محض آگاهي بايد فرمود كه حدود ۹۵ دلار براي نياز ويزا به سفارت روسيه پرداخت مي گردد .

    براي درخواست ويزاي روسيه براي تور روسيه به مداركي همچون بليط قطعي رفت و مراجعت پهپاد ، واچر قطعي هتل‌ ، 2 قطعه عكس 3×4 ، پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار‌ و فرم‌ درخواست‌ ويزاي روسيه درخواست داريد .

    سفریار آریا
    دوشنبه 2 خرداد 1401 - 20:11
    بازدید : 119
    برچسب‌ها :

    تور‌ هند تابستان 1401

     

    پرواز‌های‌ تور‌ هند تابستان با چه ایرلاینهایی ادا می‌شود‌ ؟

    فروش بلیط هواپیما هند از مبدا تهران توسط شرکتهای هواپیمایی ما‌هان‌ ، ایر عربیا ، عمان ایر ، قطر ایرویز ، امارات ، ترکیش ، آئروفلوت ، اوکراین و کویت و . . . انجام می پذیرد . همچنین برای پرواز‌ مستقیم‌ به سمت دهلی هند می توانید بلیط خود‌ را برای روزهای شنبه ، سه شنبه ، چهارشنبه و جمعه رزرو یا تهیه دهید و مدت وقتی که شما در پرواز‌ هستید بدون‌ احتساب پیش‌ آمدن مشکلات احتسابی ، 3 ساعت و 50 دقیقه خواهد بود .

    خوب‌ همانطور که میدانید نرخ‌ بلیط هواپیما‌ به هندوستان ، تحت تاثیر‌ عوامل مختلفی همچون نوع کلاس پروازی ، شرکت هوایی‌ ارائه دهنده بلیط‌ و . . . می باشد‌ . از این رو برای خرید‌ بلیط ارزان‌ هواپیما دهلی بهتر است هنگام جستجو ، بلیط‌ها‌ را در شرایط یکسان با هم مقایسه کنید ! بنابراین حتما تمامی‌ امکانات و شرایط‌ پروازی را در نظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه و سلیقه خود ، یک بلیط‌ ارزان هواپیما هند را رزرو و خریداری کنید .

    سفریار آریا
    يکشنبه 1 خرداد 1401 - 18:55
    بازدید : 128
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 131
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه